Úspěch Diecézní charity Brno v soutěži Být vidět
Jak úspěšný je marketing neziskových organizací? Dokážeme oslovit veřejnost s charitativními projekty? Odpověď může dát soutěž Být vidět, kterou pořádá Fórum dárců. Letos uspěla Diecézní charita Brno s kampaní "Pro nás je každý člověk důležitý".
Pořadatelé každoročně vybírají z pestré přehlídky nápadů v kategoriích Nejlepší výroční zpráva, Nejlepší webový projekt a Nejlepší integrovaná kampaň.
Právě v poslední zmíněné a nejoceňovanější kategorii uspěla Diecézní charita Brno. Druhé místo získala za kampaň "Pro nás je každý člověk důležitý". Cílem bylo přiblížit široké veřejnosti spektrum lidí, kterým Diecézní charita Brno pomáhá a podpořit související dárcovskou SMS.
První místo získala Diakonie CČE s kampaní "Otevřeno seniorům".
Z úspěchu máme radost a děkujeme všem, kteří se na něm podíleli.
Především děkujeme fotografce Zuzaně Hrivňákové za skvělé fotografie a Dopravnímu podniku města Brna za bezplatné poskytnutí galerijní tramvaje.