Tvorba dílčího strategického plánu OCH Třebíč
Během květnových setkání 4., 18, 23. a 26. května jsme na OCH Třebíč vytvořili strukturovaný strategický plán, který navazuje na potřeby naší organizace. V analytické části jsme si ve strategických směrech rozdělili hlavní oblasti, které naši organizaci trápí. Těmito oblastmi jsou: pracovníci, financování, vnitřní fungování – opory/brzdy, vnější vztahy, služby. U těchto oblastí proběhla SWOT analýza. Následně u těchto bodů byly vytyčeny strategické směry – cíle tzn. kdo konkrétně bude odpovídat za daný cíl a do kdy bude tento cíl splněn.
SPOLEČNĚ a s NADHLEDEM - Kvalitní strategií k rozvoji Diecézní charity Brno
- Registrační číslo: CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_031/0001990
- Název programu: Operační program Zaměstnanost
- Číslo výzvy: 03.15. 031 Budování kapacit a profesionalizace NNO
- Příjemce: Diecézní charita Brno